Cel
Kreatywne wsparcie w ruchu: materiały sprzedażowe, packshoty, katalogi i strona www. Wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie komunikować się z klientem — także na targach i w przestrzeni retail.
Efekt
-
Logo/sygnet projektowane na siatce konstrukcyjnej (grid/moduły) + key visual, palety kolorów, typografia.
-
Księga znaku / mini brandbook: budowa znaku, siatka i proporcje, pole ochronne, minimalne rozmiary, warianty (poziomy/pionowy, mono/negatyw) + szablony (wizytówki, stopki, prezentacje).
-
Audyt i uporządkowanie istniejących materiałów (spójność, użycie kolorów i fontów)
-
Systemy etykiet (smaki/pojemności/SKU), architektura informacji, wymagane oznaczenia.
-
Przygotowanie do druku (DTP)
-
Packshoty 3D („cyfrowe zdjęcia”) — gotowe rendery produktu na białym tle. Przygotowane specjalnie pod e-commerce i karty produktowe w sklepach internetowych.
-
Mockupy 3D — prezentacja projektu etykiety na opakowaniu. Spójne ujęcia dla całej linii wariantów (SKU: smaki, pojemności, opakowania), przygotowane pod e-commerce.
-
Katalog produktowy, karty produktowe, cenniki, ulotki, POS (standy, shelf-stripy, wobblery).
-
Skład, siatki i style, przygotowanie do druku, koordynacja z drukarnią.
- Landing page / WordPress (UI + wdrożenie), podstawowa analityka i konwersje
- Grafiki do social ads, banery, animacje krótkie (loop)
- Projekty ścian, backlightów, roll-upów, elementów POS
- Specyfikacje produkcyjne i nadzór wykonawczy